Spór o Lutra w Galerii Delfiny
W warszawskiej Galerii Delfiny, w ramach cyklu „Spotkań w Galerii”, odbyła się dyskusja pomiędzy zwolennikami i przeciwnikami reformacji.
Nadesłał:
iwonamichalowska
|
Nadesłał:
iwonamichalowska
|
Orbit® jako dobry towarzysz do… żucia! Nowa platforma komunikacji marki
Mars Wrigley odświeża komunikację marki Orbit®. Nowa kampania „Żuje się dobrze” pokazuje, że bezcukrowa guma może być odtąd nie tylko orzeźwiającą przekąską, ale dobrym towarzyszem do… żucia! Seria spotów reklamowych przedstawia, że sięgnięcie po Orbit® może dać konsumentom chwilę dla siebie.
Kultura na wyciągnięcie ręki – muzyka klasyczna w obiektach G City
Już w najbliższą niedzielę, 17 marca w Warszawie rozpocznie się 28. edycja Wielkanocnego Festiwalu Ludwiga van Beethovena, którego partnerem jest G City (dawniej Atrium European Real Estate).
Dziel się wielkanocną zabawą z M&M’s®!
Mars Wrigley wraz z ikoniczną marką M&M’s® chcą zainspirować do przeżywania małych chwil codziennego szczęścia oraz do radosnego spędzenia świątecznego czasu.
Dziel się wielkanocną zabawą z M&M’s®!
Mars Wrigley wraz z ikoniczną marką M&M’s® chcą zainspirować do przeżywania małych chwil codziennego szczęścia oraz do radosnego spędzenia świątecznego czasu.
Wiosna coraz bliżej. Centrum Praskie Koneser z mnóstwem różnorodnych wydarzeń
Przyciągające wystawy, kreatywne warsztaty, kulinarne doznania i jeszcze więcej rozmaitych atrakcji. Centrum Praskie Koneser w Warszawie z przytupem wita najpiękniejszą porę roku.
„Maskarada” otwiera się w galerii sztuki CH Osowa
Z początkiem marca do CH Osowa zawita „Maskarada”, a wraz z nią fragmenty barwnego Karnawału w Wenecji. Mowa o nowej wystawie fotografii, autorstwa Andrzeja Kazimierze Wróblewskiego, którą od piątku, można będzie oglądać w galerii sztuki gdańskiego centrum handlowego.
Kultura na wyciągnięcie ręki – muzyka klasyczna w obiektach G City
Już w najbliższą niedzielę, 17 marca w Warszawie rozpocznie się 28. edycja Wielkanocnego Festiwalu Ludwiga van Beethovena, którego partnerem jest G City (dawniej Atrium European Real Estate).
Orbit® jako dobry towarzysz do… żucia! Nowa platforma komunikacji marki
Mars Wrigley odświeża komunikację marki Orbit®. Nowa kampania „Żuje się dobrze” pokazuje, że bezcukrowa guma może być odtąd nie tylko orzeźwiającą przekąską, ale dobrym towarzyszem do… żucia! Seria spotów reklamowych przedstawia, że sięgnięcie po Orbit® może dać konsumentom chwilę dla siebie.