BRAINJUICE GROUP PROMUJE PREMIERY BEST FILMU
Best Film – polski dystrybutor i producent filmowy – nawiązał współpracę z BrainJuice Group. Agencja jest odpowiedzialna ze realizację kampanii on-line promujących tegoroczne premiery filmowe Best Filmu.
Współpraca Best Film i BrainJuice Group rozpoczęła się w październiku od kampanii promującej film „Kryptonim: Shadow Dancer”. W ramach działań agencja zrealizowała całościową kampanię reklamową, obejmującą stworzenie landing page oraz kampanię w wyszukiwarce Google, sieci partnerskiej Google Display Network, na YouTube oraz Facebooku. Działania obejmowały także współpracę redakcyjną z serwisami internetowymi oraz webPR.
|
Kolejne wspólnie realizowane projekty będą obejmowały promocję filmów „Sinister” (premiera 23 listopada) i „Siedmiu psychopatów” (premiera 30 listopada). Tym razem kampania on-line zostanie poszerzona o działania niestandardowe.
Za działania związane z serwisami www odpowiada zespół BrainJuice Interactive; kampanię realizuje zespół Web Search Factory, a działania z zakresu webPR – Future PR. Wszystkie zespoły działają w ramach BrainJuice Group.
Więcej informacji:
Best Film to istniejący od 1995 roku polski dystrybutor i producent filmowy. Znaczącą część repertuaru filmowego firmy stanowią tytuły europejskie. Wśród kontrahentów Best Filmu są m.in.: Universal Studio, Dreamworks, Miramax, Sony Pictures i wiele innych.
Od 1995 roku Best Film dystrybuuje filmy do kin, lokując się w czołówce polskich dystrybutorów. Best Film dystrybuuje nie tylko filmy komercyjne – jest również zaangażowany w promowanie kina ambitnego, o wartościach artystycznych i adresowanego do bardziej wymagającego widza. Firma promuje także najnowsze nagradzane na międzynarodowych festiwalach filmy kinematografii światowej. W jej ramach prezentuje publiczności filmy przeznaczone dla widzów poszukujących czegoś więcej niż tylko łatwej rozrywki, oferowanej przez kino komercyjne.
www.bestfilm.pl
---------------------------------
BrainJuice Group skupia agencje wyspecjalizowane usługi w dziedzinie marketingu internetowego. Atutem grupy jest dostarczanie kompleksowych rozwiązań z kilku obszarów e-marketingu jednocześnie w ramach jednej organizacji, przy zachowaniu najwyższego poziomu wiedzy i umiejętności w każdym z tych obszarów.
W skład BrainJuice Group wchodzą:
• BrainJuice Strategy - Konsulting strategiczny
• House of Numbers - Dom badawczo-analityczny
• Web Search Factory - Agencja SEM & SEO
• BrainJuice Interactive - Agencja interaktywna
• Future PR - Agencja Web PR
• SalesMachines - Outsourcing działań sprzedażowych
• Software Focus - zewnętrzny dział IT
Nadesłał:
FuturePRpl
|