Kapslove Walentynki
Miłość przybiera różne kształty i formy. Nie powinno więc dziwić nikogo, że w dniu jej największego święta, może przybrać formę sympatycznego kapsla Tymbarku.
14 lutego rusza nowa akcja marki Tymbark „Kapslove Walentynki”, dzięki której na ulicach, skwerach i mostach największych miast Polski pojawi się ponad 100 tys. magnetycznych kapsli z walentynkowym hasłem.
W Dzień Zakochanych Warszawa, Kraków, Poznań i Wrocław zostaną udekorowane ponad 100 tysiącami magnetycznych, walentynkowych kapsli z których ułożone zostaną serca, kwiaty i strzały amora. Dzięki Tymbarkowi, każdy kto szuka oryginalnej walentynki, będzie mógł znaleźć na ulicach
4 największych miast Polski kapsle
z miłosnym przesłaniem. Wystarczy tylko zabrać ukochaną osobę na spacer odnaleźć umieszczone kapsle, a następnie wręczyć te, które spodobają się najbardziej.
„Kapslove Walentynki 2013” to pierwsza tego typu akcja realizowana w naszym kraju. Kampania została przygotowana przez agencję Mrufka Grupa IMC, która odpowiada za kreację i realizację przedsięwzięcia. Za kontakt z mediami odpowiada agencja PR Inspiration.
Więcej informacji udziela:
Katarzyna Mikrut – Mrufka Grupa IMC, tel.: 500 141 446, e-mail: k.mikrut@mrufka.com
Karolina Wójcik – PR Inspiration, tel.: 530 455 566, e-mail: karolina@prinspiration.pl
Nadesłał:
PRinspiration
|