Limitowana edycja ketchupu Heinz z podobizną Eda Sheerana trafia na sklepowe półki!
Marka Heinz świętuje w tym roku 150 rocznicę powstania. Ketchup Heinz jest znany i lubiany nie tylko przez zwykłych konsumentów, ale także przez celebrytów. Jednym z największych fanów Heinz jest Ed Sheeran, który z okazji jego 150 urodzin zaproponował marce współpracę.
Ed Sheeran poinformował ostatnio swoich fanów na Instagramie o szczegółach dotyczących współpracy z marką Heinz. Jednym z jej kluczowych punktów jest wypuszczenie na rynek limitowanej serii ketchupu, dedykowanej muzykowi. Na etykiecie EDCHUP-u, bo tak nazywa się ekskluzywna edycja, pojawi się stworzony specjalnie na potrzeby kampanii emotikon „tomoji" - pomidor z fryzurą i okularami, charakterystycznymi dla Eda Sheerana.
Limitowana edycja butelki pojawi się też w Polsce! Będzie dostępna od połowy czerwca w sklepach na terenie całego kraju - aż do wyczerpania zapasów.
Sheeran od wielu lat jest wielkim miłośnikiem ketchupu Heinz, o czym wielokrotnie pisał na swoich social mediach. Jednym z wymogów dotyczących miejsc, w których muzyk gra koncerty, jest przygotowanie butelki ketchupu Heinz, żeby Ed zawsze miał ją pod ręką. Jakiś czas temu muzyk postanowił przenieść swoje uczucie na nowy poziom wyrazu i wytatuował sobie etykietę ketchupu na ramieniu, żeby jak twierdzi „mieć ją zawsze przy sobie".
Kontakt dla mediów:
Anna Ginter
MSL
Anna.ginter@mslgroup.com
Kom. 608 392 756
Nadesłał:
MonikaMSL
|