O designie i reklamie we Wrocławiu
Warsztaty z design thinking i fotografii dla przyszłych grafików, konsultacje portfolio oraz wystawa projektów wykonanych przez studentów – na początku czerwca we Wrocławiu odbędzie się konferencja z udziałem projektantów i specjalistów od komunikacji.
„Main event” to wydarzenie skierowane do wszystkich zainteresowanych rozwojem w obszarze designu i fotografii, pracą w agencjach reklamowych, studiami graficznymi czy firmami zajmującymi się budowaniem wizerunku, a także pracą kreatywną, gdzie podstawową wartością jest produkowanie tego, co nowe i niespotykane.
Przez cały dzień (5 czerwca) uczestnicy będą mogli uczestniczyć w zajęciach przygotowanych przez Instytut Grafiki we wrocławskim wydziale SWPS (ul. Ostrowskiego 30), w tym w konsultacjach portfolio (g. 9-11), warsztatach tematycznych z zakresu komunikacji społecznej, pracy kreatywnej i fotografii (g. 10-12) oraz konferencji poświęconej takim zagadnieniom, jak wykorzystanie mediów społecznościowych w komunikacji wewnętrznej, komunikacji wizualnej w działaniu czy psychologii społecznej (g. 12-17.45). Podsumowaniem „Main event” będzie wystawa rocznych prac studentów grafiki (g. 18-19).
– Wszystkim zainteresowanym przybliżymy naszą koncepcję dydaktyczną oraz jej rezultaty w postaci wystawy prac semestralnych studentów i konferencji naukowej z udziałem projektantów, specjalistów od komunikacji i psychologii społecznej – przekonuje prof. Michael Fleischer, wybitny znawca komunikacji społecznej.
– Chcemy zwrócić uwagę na nową unikatową przestrzeń zawodową i naukową, jaką jest przemysł kreatywny. Praca w tej branży wymaga z jednej strony ciekawości świata, a z drugiej przyjęcia zewnętrznej perspektywy, która pozwoli obserwować go, używając innych kategorii niż wszyscy – dodaje Mariusz Wszołek, organizator wydarzenia z Instytutu Grafiki we wrocławskim wydziale SWPS.
Wydarzenie ma charakter otwarty. Obowiązują zapisy na warsztaty. Więcej informacji: www.grafika.swps.pl
Nadesłał:
akiedrzynska@swps.edu.pl
|