Rodzina z Gdańska na billboardach jesiennej kampanii Parku Handlowego Matarnia
Do końca miesiąca na trójmiejskich billboardach można oglądać nową odsłonę jesiennej kampanii reklamowej Parku Handlowego Matarnia. Tym razem twarzą kampanii została cała, pięcioosobowa rodzina – zwycięzcy konkursu „Pokażcie rodzinny styl Trójmiasta”.
Czwartą już edycję konkursu „Pokaż swój styl” Park Handlowy Matarnia skierował do rodzin, dla których moda jest szansą do zabawy i które swoimi stylizacjami lubią wyrażać własną osobowość. Laureatami tegorocznej odsłony została rodzina Kuźniar z Trójmiasta – Mirella i Grzegorz wraz z dziećmi: Frankiem, Leonem i Rozalką. Udział w sesji zdjęciowej był dla nich kolejną okazją do wspólnego spędzenia czasu.
Rodzinna sesja została zrealizowana w gdańskim plenerze. Stylizacje przygotowała Dorota Florek, stylistka Parku Handlowego Matarnia. Do zdjęć wybrano stroje z najnowszych jesiennych kolekcji sklepów zlokalizowanych w parku, miedzy innymi: Reserved, Top Secret, KappAhl i TK Maxx, a buty oraz dodatki pochodziły z ECCO, CCC, Deichmann czy Yes. We wszystkich stylizacjach dominowały jesienne barwy: pomarańcz, żółć, bordo oraz granat. Sesję wykonał Marcin Biedroń ze studia A12 Team, a za wizaż i fryzury odpowiadała Magdalena Szarzyńska.
– Wygrana „Pokażcie rodzinny styl Trójmiasta!”, to dla nas wielki zaszczyt i frajda. Cieszę się, że mogliśmy wziąć udział w profesjonalnej sesji zdjęciowej, bo była to doskonała zabawa, dzięki której będziemy mieli fajną pamiątkę – piękne, rodzinne zdjęcia – mówi Mirella Kuźniar – I oczywiście nie bez znaczenia jest bon na zakupy w Parku Handlowym Matarnia, bo każdy z nas będzie mógł wybrać coś nowego dla siebie na jesień - dodaje.
Zwycięska rodzina wyjątkowo bawiła się podczas sesji zdjęciowej, której efekty można podziwiać do końca miesiąca. Oprócz nagrody w postaci sesji zdjęciowej laureaci otrzymali bon o wartości 4000 zł na zakupy w Parku Handlowym Matarnia.
Nadesłał:
Maria Szwed
|