Sprezentuj uczucia


Sprezentuj uczucia
2016-02-08
W walentynki warto zaskoczyć partnera albo partnerkę. Co najchętniej kupują zakochani? Czy 14 lutego na dobre wpisał się w kalendarz polskiego świętowania? Zdradzają eksperci z Centrum Handlowego Europa Centralna w Gliwicach. Jedno jest pewne. Mieszkańcy Śląska chętnie chcą zaskoczyć!

Według badania SW Research prawie połowa Polaków chętnie aktywnie obchodzi walentynki ze swoją bliską osobą. Większość spędza ten wyjątkowy dzień w roku wyłącznie ze swoim partnerem bądź partnerką. Tak czyni niemal 2/3 obchodzących ten dzień w naszych kraju. Co ciekawe, w nieco większym, rodzinnym gronie robi to co piąta para, a z przyjaciółmi co dziesiąta. Najchętniej, według badania z 2015 roku, dzień kojarzony ze strzałą kupidyna obchodzą małżonkowie. – Tak naprawdę pierwsza połowa lutego upływa właśnie pod znakiem zakupów dokonywanych bardzo często z myślą o osobie najbliższej naszemu sercu – mówi Katarzyna Lenartowicz, zastępca dyrektora Europy Centralnej. – Wbrew pozorom wiek nie ma tutaj kompletnie znaczenia. Chociaż wielu Polakom i mieszkańcom Śląska 14 lutego kojarzy się z komercją i zachodnim stylem życia, to chętnie wykorzystujemy tę okazję do zadeklarowania miłości. Pomysłów na walentynki jest tak dużo, jak zakochanych. Z całą pewnością wciąż ogromną popularnością cieszą się zakupy eleganckiej bielizny, biżuterii, sprzętu sportowego, czy drobnego RTV. W ten sposób, niekoniecznie czysto symbolicznie, chcemy udowodnić naszą pamięć i wyjątkowość bliskiej osobie. Często to także okazja do wspólnego spędzania czasu na smakowitej kolacji, czy deserze, na który nie chcemy sobie pozwolić na co dzień.

Przeczytaj również:

Z myślą o wszystkich, którzy poszukują inspiracji dla swojego Walentego oraz ukochanej Walentynki na Pszczyńskiej 315 przygotowano specjalną akcję „Europa Centralna dla zakochanych”. W jej ramach można znaleźć propozycje sklepów, kawiarni i restauracji, które pomogą w przygotowaniu wyjątkowego 14 lutego. – Proponujemy propozycje dla osób dysponujących różnymi funduszami – dodaje Mateusz Widuch z działu marketingu Europy Centralnej. – Co ciekawe, statystyczny Polak na walentynkową niespodziankę przeznacza najczęściej między 50 a 100 złotymi. Nasze doświadczenia pokazują jednak, że nasi klienci są zdecydowanie bardziej hojni. Co ciekawe, klientki o tych zakupach myślą z większym wyprzedzeniem niż klienci, którzy decydują się raczej na zakupy na ostatnią chwilę.

Walentynki to także dobra okazja do aktywnego spędzania wolnego czasu. Można to uczynić także na darmowym lodowisku w Europie Centralnej. Tam, nie tylko z myślą o zakochanych, 13 i 14 lutego czeka wiele niespodzianek na pogodne rozpoczęcie ferii. W iście brazylijskiej atmosferze przygotowano wiele animacji oraz konkursów – także dla najmłodszych.



Nadesłał:

a.piwek

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl