Wygraj warsztaty fotograficzne z Marcinem Tyszką! Specjalna nagroda dla polskich uczestników InFocus
Specjalna nagroda dla polskich uczestników międzynarodowego konkursu fotograficznego Huawei InFocus Awards. Każdy, kto zgłosi zdjęcie w konkursie i opublikuje na Instagramie lub Facebooku z hasztagiem #InFocusPL, będzie mógł powalczyć o udział w ekskluzywnych warsztatach fotograficznych.
Oprócz warsztatów dedykowanych polskim uczestnikom konkursu, każde zgłoszone zdjęcie liczy się w wyścigu po główne nagrody konkursu. Zwycięzca konkursu – zdobywca Grand Prix – otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 10 000 euro i nagrody rzeczowe, m.in. ultrabooka Huawei MateBook 13. Nagrodzeni zostaną również zwycięzcy poszczególnych kategorii konkursowych, a także zdjęcie, które najbardziej spodoba się internautom.
Marcin Tyszka jest jednym z jurorów InFocus Awards i członkiem Team Huawei, grupy influencerów identyfikujących się z marką. Inspiracją dla uczestników InFocus może być wykonana przez Tyszkę sesja zdjęciowa, w której modelami byli Karolina Pisarek, profesjonalna modelka i Damian Kordas, zwycięzca polskiej edycji MasterChefa – także członkowie Team Huawei. Sesja dotyczyła dwóch kategorii kokursowych – Twarze i Emocje – i została utrzymana w prostej, surowej stylistyce, uzupełnionej nietypowymi rekwizytami i rozwiązaniami, np. użyciem kolorowych szkiełek czy luster do zabawy perspektywą. Wszystkie zdjęcia zostały wykonane smartfonem Huawei P30 Pro, który według niezależnego rankingu DxOMark jest najlepszym smartfonem fotograficznym na świecie.
Konkurs fotograficzny Huawei InFocus Awards 2019 skierowany jest do fanów fotografii mobilnej. Huawei pragnie docenić najlepszych fotografów, zarówno amatorów, jak i profesjonalistów, którzy wyróżniają się świetnym wyczuciem chwili i dla których fotografia mobilna staje się rodzajem sztuki. Uczestnicy mogą wykazać się w jednej z 6 kategorii: Twarze, Emocje, Witaj życie, Z odległości, Storyboard i Żyj chwilą.
Konkurs zostanie rozstrzygnięty na początku września. Regulamin InFocus Awards 2019 dostępny jest na stronie konkursu
https://campaign.consumer.huawei.com/infocusawards/pl/
Nadesłał:
Mateusz Rogowski
|