Ruszyła 9. edycja Art&Fashion Forum by Grażyna Kulczyk


Ruszyła 9. edycja Art&Fashion Forum by Grażyna Kulczyk
2015-10-20
Wystartowała 9. edycja Art & Fashion Forum by Grażyna Kulczyk. Po raz kolejny do poznańskiego Starego Browaru zawitali ludzie, którzy rewolucjonizują świat mody, sztuki i nowych technologii. Tym razem jego motywem przewodnim jest „5 senses” – zmysły. Wydarzenie potrwa do 24 października.

To już kolejna edycja z sukcesem organizowana przez team Starego Browaru - w tym roku na czele z Joanną Tupalską, Creative Marketing Manager Starego Browaru. Kuratorem najbardziej sensorycznej koncepcji imprezy w jej historii jest Anja Rubik, a opiekę artystyczną sprawuje W P Onak. Autorem identyfikacji wizualnej jest Piotr Krzymowski.

Przeczytaj również:

Czym jest Art & Fashion Forum by Grażyna Kulczyk

Art & Fashion Forum to unikalny miks kreatywnych warsztatów  i spotkań z najbardziej wpływowymi ludźmi ze świata mody, sztuki oraz technologii. Twórcą AFF jest Grażyna Kulczyk, pasjonatka sztuki oraz biznesowych innowacji, która od lat umożliwia zdolnym ludziom rozwijanie swoich talentów oraz daje szansę przełożenia ich na realne przedsięwzięcia biznesowe.

9. edycja Art & Fashion Forum by Grażyna Kulczyk odbywa się w poznańskim Starym Browarze w dniach 12-24 października. Program składa się, m.in. z warsztatów New School prowadzonych przez wybitnych praktyków z Polski i ze świata, Open University - spotkań z ekspertami, m.in. wykładowcami londyńskiej Central St Martins College, wydawcami największych magazynów na świecie oraz przedstawicielami biznesu modowego i prawnikami, New Market - targów młodych twórców, podczas których spotkamy wielu uczestników z ubiegłorocznych edycji imprezy oraz 2. edycji Global Fashion Battle, światowego pojedynku start-upów z dziedziny mody i technologii. Bez wątpienia tegoroczna edycja, jak poprzednie osiem, stanie się inspirującą iskrą do realizacji wielu przedsięwzięć i pierwszym krokiem w realizacji najskrytszych marzeń.

„Jak co roku, temat Forum inspirowany jest najnowszymi trendami ze świata mody. Tym razem skupiamy się na sensorycznym aspekcie życia. Motywem przewodnim tegorocznej edycji jest 5 zmysłów - smak, zapach, słuch, węch i dotyk. To właśnie te elementy spajają wszystkie aktywności i gości, którzy pojawią się w ramach AFF. W tym roku przez poznański Stary Browar przewiną się top nazwiska świata mody i sztuki, m.in.: kreatorka zapachu świata Gayil Nalls, francuski projektant Jean Charles de Castelbajac czy performerka Milli Brown i wielu innych." - mówi Joanna Tupalska, Creative Marketing Manager Starego Browaru, organizator 9 edycji AFF.

Organizatorzy i realizacja

Za organizację wydarzenia po stronie Starego Browaru odpowiadają Joanna Tupalska, Ewelina Dobras, Łukasz Maślach, Karol Kędziora i Tomasz Piróg. Tegoroczna edycja AFF powstała we współpracy z „25 Magazine" Anji Rubik i OCR Creations. Kuratorem została Anja Rubik - ikona światowego modelingu pracująca dla największych mareki tytułów na świecie. Anja to jednak nie tylko supermodelka. Od paru lat działa również poza wybiegiem - wydaje „25 Magazine" - ekskluzywny album o modzie, lifestyle'u i sztuce, prowadzi programy TV, kreuje perfumy oraz ubrania, a także wspiera i promuje młodych projektantów.

Opiekę artystyczną sprawuje W P Onak - jeden z najzdolniejszych twórców filmów mody, projektant i były Head of Marketing marki Mohito. Jego prace i instalacje pokazywano, m.in. w Londynie, Paryżu, Tokio, Nowym Jorku. Jego filmy można było zobaczyć podczas najważniejszych Tygodni Mody. Został zaliczony do grona najbardziej kreatywnych ludzi Europy przez „AvantGarde diares by Mercedes Benz" w Berlinie. Obecnie prowadzi agencję kreatywną OCR Creations i tworzy materiały wizualne, nie tylko dla marek modowych. Przez kilka edycji gościł na AFF jako prowadzący warsztaty New School w kategorii Fashion Video. W tym roku W P Onak przygotował film video promujący  tegoroczny AFF. Można go obejrzeć pod linkiem: https://youtu.be/NNrj2ec_Nxk

Autorem oprawy wizualnej tegorocznej edycji, w tym projektu plakatu jest Piotr Krzymowski, absolwent wydziału Sztuk Pięknych na prestiżowym Central Saint Martins College of Art and Design w Londynie, gdzie aktualnie mieszka i tworzy. Prace Krzymowskiego pokazywane były na licznych wystawach w państwowych instytucjach oraz prywatnych galeriach, takich jak ICA w Londynie, Tate Modern w Londynie, CCA Glasgow, Hotel Bristol w Warszawie oraz Biennale Sztuk Pięknych w Liverpoolu. Artysta regularnie współpracuje z magazynami modowymi, takimi jak Vogue Portugal, Elle UK, hiszpańskim czasopismem Telva, francuskim Stylist oraz markami modowymi, takimi jak Valentino, czy Dior tworząc dla nich artystyczne ilustracje oraz krótkie filmy modowe.

"Chciałem, aby kampania tegorocznego festiwalu charakteryzowała się prostym i czytelnym znakiem graficznym. Na plakacie, wśród ręcznie namalowanych liter umieściłem symbol każdego z pięciu zmysłów w taki sposób, by zastąpił jedną z nich. Moim ulubionym zmysłem jest zdecydowanie wzrok. To dzięki niemu jestem sobie w stanie dopowiedzieć całą resztę..." - mówi Piotr Krzymowski, autor plakatu.

Komunikacją w kanałach social media wydarzenia (Facebook, Instagram, Snapchat) na czas trwania 9. Edycji Art. & Fashion Forum by Grażyna Kulczyk, zajmuje się Olka Kaźmierczak, od lat związana ze światem mody laureatka warsztatów Fashion Writing organizowanych w ramach ubiegłorocznej edycji AFF. Na co dzień autorka bloga Fashion PR Girl i portalu dla ludzi PR-u mody Fashion PR Talks.

Za obecność w mediach patronackich i kampanię outdoorową warszawski i poznański oddział AMS.

Patroni medialni imprezy: ELLE.pl, Gazeta Wyborcza, Co Jest Grane, Pierwszy Milion, Malemen, Monitor Magazine i Fashion PR Talks.

 Więcej na www.starybrowar5050.com/aff



Nadesłał:

BIG-PICTURE

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl