Środa, 2019-09-25 - karta z kalendarza:
Artykuły z tego dnia:
CAPUCCINO U TIFFANY’EGO W STREFIE NESPRESSO FPFF W GDYNI 2019
Nespresso jest idealną kawą do rozmów o filmie, dlatego podczas FPFF w Gdyni w Teatrze Muzycznym została przygotowana specjalna Strefa Nespresso dla gości, którzy nie wyobrażają sobie dnia bez mocnego espresso lub aromatycznego latte.
BOSKA PLUJKA W STREFIE NESPRESSO PODCZAS 44. FPFF W GDYNI 2019
Nespresso jest idealną kawą do rozmów o filmie, dlatego podczas 44. FPFF w Gdyni w Teatrze Muzycznym została przygotowana specjalna Strefa Nespresso dla gości, którzy nie wyobrażają sobie dnia bez mocnego espresso lub aromatycznego latte.
DIABEŁ PIJA LATTE W STREFIE NESPRESSO 44.FPFF W GDYNI
Nespresso jest idealną kawą do rozmów o filmie, dlatego podczas 44.FPFF w Gdyni w Teatrze Muzycznym została przygotowana specjalna Strefa Nespresso dla gości, którzy nie wyobrażają sobie dnia bez mocnego espresso lub aromatycznego latte.
GWIAZDY W STREFIE NESPRESSO PODCZAS 44. FPFF W GDYNI
Nespresso jest idealną kawą do rozmów o filmie, dlatego podczas 44. FPFF w Gdyni w Teatrze Muzycznym została przygotowana specjalna Strefa Nespresso dla gości, którzy nie wyobrażają sobie dnia bez mocnego espresso lub aromatycznej latte.
PANEL DYSKUSYJNY NESPRESSO TALENTS PODCZAS 44. FPFF W GDYNI
W środę, 18 września podczas 44. FPFF w Gdyni odbył się panel dyskusyjny Nespresso Talents.
KOLACJA NESPRESSO PODCZAS 44. FPFF W GDYNI
Nespresso jest partnerem głównym 44. Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni. W przeddzień zamknięcia festiwalu, przyjaciele marki i wybitni artyści filmowi mieli okazję uczestniczyć w ekskluzywnej kolacji.
Wakacyjne aktywacje marek
Czy warto inwestować w niestandardowe letnie aktywacje? Jaki będą miały efekt i zasięg? Jak mierzyć ich efektywność? Z badania świadomości, rozpoznawalności i atrakcyjności, realizowanych tego lata niestandardowych aktywacji, przeprowadzonego przez Havas Media Group, wynika, że zdecydowanie warto.
MARCIN MARGIELEWSKI (autor "BYŁA ARABSKĄ STEWARDESĄ") - SPOTKANIE AUTORSKIE - ŁÓDŹ
MARCIN MARGIELEWSKI - SPOTKANIE AUTORSKIE - ŁÓDŹ 5 października, godz. 17:00 Empik Manufaktura, Łódź, ul. Karskiego 5
Wyszukiwarka:
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy kliknij tu>>>
Kalendarium
Ostatnio dodane artykuły:
Jak zaintrygować odbiorców?
Jak zadziwić i zaszokować odbiorców? Co zrobić, aby zyskać nowych czytelników i zatrzymać ich na dłużej? Przyjrzyjmy się temu tematowi bazując na bogactwie, jakie oferuje nam język polski.
Orbit® i Jakdojade.pl zabierają pasażerów na Orbitę Chillu
Niedawno Mars Wrigley odświeżył komunikację marki Orbit® pokazując, że bezcukrowa guma może być nie tylko orzeźwiającą przekąską, ale też dobrym towarzyszem. Kolejną odsłoną kampanii jest współpraca z popularną aplikacją Jakdojade.pl.
Kultowe M&M’s® teraz dostępne w wersji mini!
Już w maju portfolio czekoladowych produktów Mars Wrigley w Polsce poszerzy się o nowość. Na sklepowe półki trafią kultowe draże czekoladowe w wersji mini. M&M’s Minis® to znany konsumentom smak w nowej, jeszcze bardziej chrupiącej odsłonie.
Najczęściej czytane artykuły:
Piękno sztuki antyku
W świecie sztuki architektonicznej, dziedzictwo antyku stoi jako fundament, którego wpływ przetrwał wieki, inspirując i zachwycając kolejne pokolenia.
Watykan - Vaticano
Watykan to serce Rzymu i katolickiego świata. Bliskość stolicy apostolskiej niektórych cieszy, innym ciąży, ale nikt kto zwiedził Rzym nie może mu odmówić piękna i majestatu.
Kultowe M&M’s® teraz dostępne w wersji mini!
Już w maju portfolio czekoladowych produktów Mars Wrigley w Polsce poszerzy się o nowość. Na sklepowe półki trafią kultowe draże czekoladowe w wersji mini. M&M’s Minis® to znany konsumentom smak w nowej, jeszcze bardziej chrupiącej odsłonie.
Orbit® i Jakdojade.pl zabierają pasażerów na Orbitę Chillu
Niedawno Mars Wrigley odświeżył komunikację marki Orbit® pokazując, że bezcukrowa guma może być nie tylko orzeźwiającą przekąską, ale też dobrym towarzyszem. Kolejną odsłoną kampanii jest współpraca z popularną aplikacją Jakdojade.pl.
Jak zaintrygować odbiorców?
Jak zadziwić i zaszokować odbiorców? Co zrobić, aby zyskać nowych czytelników i zatrzymać ich na dłużej? Przyjrzyjmy się temu tematowi bazując na bogactwie, jakie oferuje nam język polski.
Ostatnio dodane wpisy:
Propagujemy elektroniczny papier i czytanie e-booków, ale piszemy też o książkach tradycyjnych, bo przecież większość e-booków ma swoje papierowe odpowiedniki. Informujemy o ważnych wydarzeniach literackich i wydawniczych, prezentujemy nowości, polecamy najwartościowsze pozycje.